Ei siis vielä mitään merkkejä ole ilmassa, Minja syö ja voi hyvin... Lämpöjä aloin jo mittailemaan, kun minulla itsellänihän alkaa tänään työviikko ja olen yöt poissa kotoa. Pitää seurailla missä vaiheessa koirahoitaja-Kirsin pitää tulla meille yöksi!

Nyt illalla lämpö oli vielä tasan 38, joten Kirsi saanee nukkua omassa sängyssään ainakin vielä ensi yön. Tänäänhän on vasta 57 vrk ekasta astutuksesta, joten ehkä se tuonne viikonloppuun asti pinnistelee. Tilauksessahan on että eka narttu syntyy lauantaina 22.8 klo 12.15 Cool Sille on sitten jo kutsumanimikin valmiina...

On muuten oikein kohtalon ivaa, tai mitä lienee, kun viime vuonna Minjan synnyttäessä kätilö ( eli minä ) oli aivan hirveässä flunssassa ja keuhkoputkentulehdus jylläsi, kuulo oli kokonaan poissa jne. Tänä vuonna sitten kätilö-Kirsi on miltei yhtä huonossa kunnossa Kieli ulkona No luultavasti en Minjalla tämän jälkeen enää pentuja tee, etenkin jos se taas pukkaa tolkuttoman määrän niitä... Joten voidaan säilyä taudeiltakin jatkossa...

Laitoin tänään vasta pentulaatikon kuntoon ja Minja oli kyllä todella iloinen siitä! Katsoi vähän helpottuneen näköisenä minua, että hän jo luuli etten minä vihjeistä huolimatta ole ollenkaan ymmärtänyt että hän on raskaana!

Muistan aikoinaan kun Helka-lansu oli tehnyt kahdet pennut perättäisinä vuosina. Seuraavana vuonna minulle tuli leasing-narttu Tessu synnyttämään ja kun tein pentulaatikon valmiiksi ennenkuin kävin Tessun hakemassa, niin Helka meni sinne petaamaan vanhasta tottumuksesta. Katsoi mua vaan sen näköisenä kuin olisi halunnut huomauttaa että astutus on unohtunut...